Kontorrekvisita, kopipapir og skolemateriell

Deltagere:

Eidskog, Grue, Kongsvinger, Nord-Odal, Sør-Odal, Våler, Åsnes, GIR IKS

Avtaleeier:

RIIK

Oppstartsdato:

1. september 2021

Utløpsdato:

31. august 2024

Maks varighet:

31. august 2025

Leverandør:

Maske AS

Kontaktperson:

Kjell Syvertsen

Kontaktperson telefon:

92820800

Nettbutikk

E-handel

Åpne i Mercell

Rammeavtalen omfatter kopipapir, kontorrekvisita, skolemateriell, batterier, makuleringsmaskiner, tavler, kalendere, konvolutter, kaffe og kjeks, mm.

Det presiseres at rammeavtalen ikke omfatter cateringprodukter, desinfeksjonsmidler, munnbind, nitrilhansker, skoovertrekk, møbler og avfallssekker.

Slik bestiller du:

Brukere i Kongsvinger kommune:

Varer som omfattes av rammeavtalen er gjort tilgjengelig for bestilling i eHandel , se egen knapp til venstre. I eHandel velger du fanen «Eksterne nettbutikker».
Ved spørsmål om bestillinger i e-Handel ta kontakt med din nærmeste leder eller e-handel systemansvarlig.

Øvrige kunder på avtalen:

Bestillinger kan gjøres i leverandørens nettbutikk, se egen knapp til venstre.
For å opprette bruker i leverandørens nettbutikk, ta kontakt med leverandørens kontaktperson.

 

Annen informasjon:

  • Bestillere kan kontakte leverandørenes kontaktpersoner for rådgivning, veiledning og bistand i bestillings- og leveringsprosessen.
  • For å redusere mengden transport kan leverandøren tillegge bestillinger under kr. 300 eks. mva et småordregebyr på kr. 100. Leverandørens kundeservice vil i så fall varsle bestilleren om dette og tilby valget mellom å bestille flere varer på ordren eller vente med bestilling til neste hovedleveranse.
  • Ved bestilling til hjemmekontor: Oppgi adresse og merk bestillingen «hjemmekontor».

 

Hvis du ikke har mottatt innloggingsinformasjon på e-post, ta gjerne kontakt med Maske AS sin kundeservice som har åpningstid mellom kl. 0700 – 1600.

Kundesenteret kan kontaktes på:
Telefon: 64 97 62 00
E-post: kundeservice@maske.no
Kunde-chat: www.maske.no

Tilgang til avtaledokumenter og info om taushetsplikt

Avtaledokumenter gjøres tilgjengelig for kunder som deltar på avtalen via Mercell. Medarbeidere som ikke har tilgang via rammeavtaleoversikt eller bruker i Mercell bes ta kontakt med produktansvarlig, innkjøpsansvarlig eller Mercell systemansvarlig i sin virksomhet for tilgang til avtaledokumenter.

Vi gjør oppmerksom på at avtaledokumenter med bilag og vedlegg er unntatt offentlighet iht OFFL § 13.1. Ved begjæring om innsyn skal RIIK involveres i saksbehandlingen.

Melde behov

Har du et behov som ikke dekkes av noen av avtalene du finner her, eller ønsker å melde fra om feil/avvik? Gi oss gjerne beskjed! Dette gjør du enkelt ved å trykke på knappen under og fylle ut et kort skjema.