Bedriftshelsetjeneste

Deltagere:

Eidskog, Grue, Kongsvinger, Nord-Odal, Sør-Odal, Våler, Åsnes, GIV IKS, GIVAS, SOR IKS

Avtaleeier:

RIIK, Eidskog, Grue, Kongsvinger, Nord-Odal, Sør-Odal, Våler, Åsnes, GIV IKS, GIVAS, SOR IKS

Oppstartsdato:

2. juni 2025

Utløpsdato:

1. juni 2027

Maks varighet:

1. juni 2029

Leverandør:

Salutis HMS AS

Kontaktperson:

Thea Grønvold Framaas

Kontaktperson telefon:

41489222

Kontaktperson hos deltager:

Kongsvinger: Inge Sveen

Telefon: 46664859

Våler: Anette Wille

Telefon: 48992264

Gjennom vår rammeavtale med bedriftshelsetjenesten får virksomheten støtte til å sikre et godt og trygt arbeidsmiljø. Tjenesten inkluderer bistand ved arbeidsmiljøkartlegging (vernerunder og medarbeiderundersøkelser), støtte til ledere ved arbeidsmiljøutfordringer, individuelle samtaler med ansatte og ledere for å forebygge og redusere sykefravær, samt pålagte arbeidshelseundersøkelser. Det tilbys også HMS-kurs for verneombud, AMU-medlemmer og ledere, vaksinering, deltakelse på HAMU-møter, førstehjelps- og stressmestringskurs samt månedlige frokostmøter med relevante temaer. Bedriftshelsetjenesten svarer også på spørsmål via telefon og e-post fra ansatte, verneombud og ledere.

Slik bestiller du:

Som hovedregel skal bestillinger gjøres via leder.

Kontakt info til salutis:

E-post: post@salutis.no

Telefon: 62 57 57 00

Bestillingsskjema: https://customer.hmsvisjon.no/default/defaultOppdrag1rb.aspx?SID=9B1D90DF-C85D-44E4-AB50-F46938FFA3CB&Lang=NO

Ved krisesituasjoner, vennligst ring 62 57 57 00 umiddelbart.

Kommunene og IKS-ene i regionen kan forvente at Salutis leverer en profesjonell og tilgjengelig bedriftshelsetjeneste med fokus på forebygging, rådgivning og oppfølging. Dette omfatter blant annet arbeidsmiljøkartlegging, lederstøtte, helsefremmende tiltak, lovpålagte undersøkelser, kurs og rask respons. Les mer om Salutis og deres tjenester på www.salutis.no.

Tilgang til avtaledokumenter og info om taushetsplikt

Avtaledokumenter gjøres tilgjengelig for kunder som deltar på avtalen via Mercell. Medarbeidere som ikke har tilgang via rammeavtaleoversikt eller bruker i Mercell bes ta kontakt med produktansvarlig, innkjøpsansvarlig eller Mercell systemansvarlig i sin virksomhet for tilgang til avtaledokumenter.

Vi gjør oppmerksom på at avtaledokumenter med bilag og vedlegg er unntatt offentlighet iht OFFL § 13.1. Ved begjæring om innsyn skal RIIK involveres i saksbehandlingen.

Melde behov

Har du et behov som ikke dekkes av noen av avtalene du finner her, eller ønsker å melde fra om feil/avvik? Gi oss gjerne beskjed! Dette gjør du enkelt ved å trykke på knappen under og fylle ut et kort skjema.